اگر به دنبال بهترین موسسه حقوقی در مشهد هستید متن زیر را بخوانید.

بهترین موسسه حقوقی در مشهد

اگر تا به حال از جلوی یک دادگستری یا دادگاه و دادسرا عبور کرده باشید متوجه شلوغی و ازدحام آنجا در طی روز شده اید. بر ای اساس اگر که یک مشکل حقوقی یا کیفری برای شما  اتفاق بیافتد می توانید با مراجعه به یک موسسه حقوقی خوب در مشهد کار خود را به یک وکیل حرفه ای در مشهد بسپارید و از شلوغی دادگستری در امان بمانید و پرونده حقوقی شما به خوبی پیش برود.

یک موسسه حقوقی خوب در مشهد چه ویژگی هایی باید داشته باشد

برای موفقیت در یک پرونده حقوقی بهتر است به دنبال یک موسسه حقوقی خوب بروید. در ادامه به شرح ویژگی های یک موسسه حقوقی خوب می پردازیم.

  • وکلای خوب و متخصص

یک موسسه حقوقی خوب باید دارای جمعی از وکلای خوب و متخصص باشد تا بتوانند با درایت خود در پرونده های قضایی به خوبی از موکل خود در برابر قانون دفاع نمایند.

  • آگاهی دادن به موکل

از ویژگی های مهمی که هر موسسه حقوقی باید داشته باشد آگاهی دادن و ارائه گزارش کار به موکل از پروسه و جریان پرونده می باشد. وکلای زیادی هستند که روند اجرایی پرونده قضایی برای موکل خود توضیح نمی دهند و این امر موجب دلخوری موکل و تنش بین وکیل و موکل می شود.

  • متعهد بودن

یکی از امتیازاتی که موسسه حقوقی خوب در مشهد باید داشته باشد متعهد بودن آن و نظم در کار است تا بتواند به موقع و به درستی پرونده های موکیلن را انجام برساند.

  • سیستم مدیریتی درست

یک موسسه حقوقی خوب در مشهد باید یک مدیر قوی و ناظر بر عملکرد وکلا را داشته باشد.

چرا باید به یک موسسه حقوقی در مشهد مراجعه کرد

قانون پیچیدگی های زیادی دارد که می تواند در روند پرونده چالش های زیادی داشته باشد که یک وکیل خوب در مشهد می تواند با آگاهی از قوانین و تخصص خود به خوبی در روند اجرایی پرونده به شما کمک کند. با این حال پیگیری پرونده های حقوقی کاری زمان بر و هزینه بر است که با مراجعه به یک موسسه حقوقی خوب می توانید در زمان و هزینه و انرژی صرفه جویی کرده و از تنش ها و شلوغی های دادگستری و دادسرا در امان باشید و پیروز پرونده حقوقی شوید.

تفاوت موسسه حقوقی با دفاتر وکالت

موسسات حقوقی می توانند خدمات متنوع تر و سودمند تری را به موکیلن ارائه کنند. به دلیل اینکه جمع کثیری از وکلا و کارشناسان حقوقی برجسته در آنجا فعالیت میکنند که بدین منظور امکان ارائه خدمات تخصصی تری را نسبت به دفاتر کالت دارند. همچنین افراد می توانند با اعطای حق وکالت به دو وکیل همزمان با پرداخت یک حق الوکاله از خدمات هر دوی ایشان در  پرونده خود استفاده کنند. از سوی دیگر بنابر تبصره بند 24 ماده 5 قانون شهرداری، دفاتر وکالت می توانند به شرط عدم مزاحمت برای همسکاین در ملک مسکونی شروع به فعالیت کنند اما موسسات حقوقی کاربری تجاری دارند و نمی توانند در اماکن مسکونی دایر شوند و باید در ملک تجاری فعالیت کنند. همچنین در موسسات حقوقی می توانید پیگیری مکانیزه دقیق پرونده را داشته باشید.

مدارک لازم برا ثبت موسسه حقوقی

  • اساسنامه موسسه حقوقی
  • تقاضانامه
  • کپی برابر اصل تمام مدارک هویتی موسسه و نماینده موسسه حقوقی
  • کپی برابر اصل دارک تحصیلی اشخاص عضو موسسه