درایت و همدلی با موکل به منظور ایجاد اعتماد به نفس و آرامش در او در جهت پیشبرد بهتر پرونده به همراه جسارت و شهامت از جمله مواردی است که یک وکیل خوب و درستکار دارد. آیا می دانید وکیل حقوقی چه کاری انجام می‌دهد؟ بهترین وکیل حقوقی در مشهد کیست؟ آقای ابراهیمی مهر وکیل پایه یک دادگستری در مشهد یکی از باتجربه ترین وکلا در مشهد می باشند و می توانند به شما در حل پرونده هایتان کمک کنند و در صورت نیاز به بهترین وکیل حقوقی در مشهد با ایشان تماس بگیرید.

 

بهترین وکیل حقوقی مشهد

آقای ابراهیمی مهر یکی از بهترین وکلای حقوقی مشهد با داشتن سال ها تجربه ی درخشان در زمینه انواع جرائم می باشند. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی بوده و بیش از 100 پرونده موفق در کارنامه کاری خود به ثبت رساندیده اند که همین امر باعث شده به عنوان یک وکیل حقوقی معروف در مشهد تبدیل شوند.

معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین وکیل حقوقی در مشهد وجود دارد که می توانید به آن ها توجه کنید مانند میزان تجربه وکلا بر اساس مدت زمان دریافت پروانه وکالت، داشتن فعالیت کافی در زمینه پرونده های حقوقی، تعداد پرونده های موفق وکیل مورد نظر و ... 

 

انواع وکیل حقوقی به چند دسته تقسیم می‌شود؟

در حالت کلی انواع وکیل حقوقی به دو دسته انتخابی و تسخیری تقسیم می‌شوند و هر یک دارای دسته بندی‌های مختلفی هستند که در این مبحث آنها را خدمت شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید آشنایی بیشتری با انواع وکیل حقوقی در مشهد داشته باشید.

وکیل انتخابی: در این نوع، فرد می‌تواند بر حسب میل خودشخصی را به عنوان وکیل انتخاب کند تا ویبه نیابت از طرف او تمامی کارهای حقوقیش را انجام دهد.

وکیل یا نماینده حقوقی در ادارات: به احتمال زیاد می‌دانید که سازمان و نهاد و ادارات دولتی می‌توانند وکیلی را که در آن شرکت مشغول به کار است با اجازه رئیس اداره به عنوان وکیل حقوقی شرکت انتخاب کرده تا وی بتواند جهت اقامه دعوا، کارهای مربوط به مسائل حقوقی شرکت را انجام داده و از حقوق سازمان خود در مراجع قانونی دفاع کند.

وکیل تسخیری: وکیلی که از طرف دادگاه برای اشخاص بی بضاعتی که جرائم کیفری همچون قتل و موارد دیگر داشته‌اند انتخاب می‌شود، وکیل تسخیری می‌گویند. این دسته از وکلاطبق قانون وکالت، حقوق خود را از طرف دولت دریافت می‌کنند.

وکیل معاضدتی: وکیلی که از طرف دادگاه و در صورت درخواست اشخاص بی بضاعتی که مرتکب جرم شده‌اند و واقعا توانایی مالی ندارند انتخاب می‌شود را وکیل معاضدتی می‌گویند. بنابراین این وکالت در صورتی که شخص عدم توانایی مالی داشته باشد و از طرف دادگاه درخواست وکیل داشته باشد ایجاد می‌شود. پس از درخواست شخص، دادگاه از طریق کانون وکلا و یا وکلای قوه قضاییه می‌تواند وکیلی را برای شخص انتخاب کرده که بتواند از حقوق وی دفاع کرده و در این صورت حق کسی که نمی‌تواند به دلیل عدم توانایی مالی وکیلی داشته باشد ضایع نمی‌شود. این نوع وکالت رایگان است و به همین دلیل نام دیگری که این نوع وکالت دارد، وکیل رایگان است.

 

تخصص‌های وکیل حقوقی به چه صورت است؟

وکلا دارای دسته بندی بسیاری هستند و هر یک دارای تخصصی متفاوت از دیگری هستند. ما در این قسمت می‌خواهیم تخصص‌های وکیل حقوقی در مشهد را جهت آشنایی بیشتر برای شما نام ببریم. در صورت نیاز به مشاوره و صحبت با وکیل در مشهد کلیک نمایید.

وکیل خانواده: اولین مبحثی که در حوزه وکالت پیش می‌آید بحث خانواده است به همین جهت در صورت بروز هرگونه مشکل در خانواده وجود یک وکیل خانواده می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. وکیل خانواده به کسی گفته می‌شود که بتواند در تمامی امور حقوقی خانواده مسلط باشد و تخصص کافی و لازم را در زمینه خانوادگی داشته باشد. به عنوان مثال وکیل خانواده، وکیل طلاق، وکیل ارث و غیره زیرمجموعه‌ای از وکیل خانواده محسوب می‌شوند که یک وکیل خانواده باید با تمامی شاخه‌های گفته شده آشنایی داشته باشد اما حداقل بتواند در دو سه مورد از موارد گفته شده تخصص بالایی داشته باشد.

وکیل ملکی: نوع دیگری از وکالت که در خصوص انواع املاک مطرح می‌شود، وکیل ملکی است که می‌تواند در تمامی موارد مربوط به املاک مهارت لازم را داشته باشد.

وکیل و نماینده ادارات: وکیل سازمانی فردی است که می‌تواند در انجام امور حقوقی شرکت و سازمانی که در آن مشغول به کار است فعالیت داشته و بتواند اطلاعات کامل را در خصوص مباحث حقوقی شرکت داشته باشد تا از حقوق شرکت در برابر مسائل حقوقی دفاع کرده و مشکلات آن را برطرف کند.

وکیل مهاجرت: یک وکیل مهاجرت باید بتواند در خصوص امور مربوط به مهاجرت به کشورهای دیگر و دریافت تبعیت از دولت‌های دیگر اطلاعات حقوقی کاملی را داشته باشد و بتواند از حق موکلین خود در این خصوص دفاع کرده و کارهای مربوط به تبعیت موکلین را به درستی انجام دهد.

وکیل چک: یکی دیگر از تخصص‌های وکیل حقوقی در مشهد، وکیل چک است که در این نوع، وکیل باید در خصوص انواع چک‌های صادر شده از بانک‌های مختلف اطلاعات لازم را داشته باشد و در صورت بروز مشکل برای موکل خود بتواند راه‌های قانونی مربوط به پرونده او که در خصوص چک برگشتی است، اقدامات لازم را انجام دهد.

وکیل و مشاوره قراردادها: وکیلی که بتواند قراردادهایی را بین اشخاص تنظیم کرده و اطلاعات لازم را در این خصوص داشته باشد، وکیل و مشاوره قراردادها گفته می‌شود. این وکیل می‌تواند قراردادهایی را بین اشخاص حقیقی و حقوقی تنظیم کرده و بهره گیری از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های او باعث می‌شود تا از ایجاد کلاهبرداری‌ها و خسارت‌هایی که ممکن است در زمان آینده در هر یک از قراردادها رخ دهد، جلوگیری شود.